به چه می اندیشی؟

دیدی همان یک مشت احساسی که پاشیدی چطور خیال پرواز را از سر این پرنده پراند

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق ،هرچه منتظر ماندم کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد .........

تمام

تردید من از آهنگ های نابلد توست کمی دوست داشتن را تمرین کن..............

بی قرار هیچ قراری نبوده ام مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی........

تعجب نکن اگر شعر تازه ای برایت نمی نویسم ،هیچ مدادی وقتی خیس میشود نمی نویسد.....

امشب باز هم پستچی پیر محله نیامد ،یا باید خانه مان را عوض کنیم یا پستچی را ،تو که هرروز برایم نامه می نویسی؟...

عاشق تر از همه ما موش کوری است که زیبایی عشقش را چشم بسته قبول دارد

این با تو بگو دوستت دارم ،نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید.........

هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو دلی ر ا به دریا زدم که از آب واهمه داشت ......

هرچند نمی دانم خواب هایت را با که شریک میشوی اما هنوز شریک تمام بی خوابی های من تویی.....

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 10:15 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com